• OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • OMX Baltic0,11%294,73
  • OMX Riga−0,02%916,74
  • OMX Tallinn−0,14%1 985,82
  • OMX Vilnius0,34%1 233,02
  • S&P 500−0,05%6 584,29
  • DOW 30−0,59%45 834,22
  • Nasdaq 0,44%22 141,1
  • FTSE 100−0,15%9 283,29
  • Nikkei 2250,89%44 768,12
  • CMC Crypto 2000,00%0,00
  • USD/EUR0,00%0,85
  • GBP/EUR0,00%1,16
  • EUR/RUB0,00%97,77
  • 22.10.15, 11:48
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Saabist saab Türgi rahvaauto

Endisest Rootsi ikoonist saab Türgi ikoon – Saabi kaubamärgi omanik National Electric Vechile Sweden kavatseb müüa teise põlvkonna Saab 9-3 mudelid Türgi teadus- ja tehnoloogianõukogule.
Saab 9-3 Aero Sedan MY14 05
  • Saab 9-3 Aero Sedan MY14 05
  • Foto: Nevs
Tegemist on Türgi valitsuse ametiga, mis kavatseb National Electric Vechile Swedeni (NEVSi) teatel teha Saabist „Türgi rahvaauto“. Lõppeesmärk on tugevdada Türgi autotööstust, valmistades Saabi alusel 2020. aastaks elektriauto.
85-90 protsenti kõikidest auto detailidest toodetakse Türgis, aga alus on sellegipoolest Saab 9-3.
Türgi amet planeeris esmalt auto loomist algusest lõpuni, aga selle hinnaks oleks kujunenud minimaalselt miljard dollarit, seega peeti Saab 9-3 ostu paremaks lahenduseks.

Artikkel jätkub pärast reklaami

Seotud lood

Hetkel kuum

Podcastid

Tagasi Äripäeva esilehele